CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 14, 2009

graduation day..

ni gmbr graduate klas aku...tp ni sesi tgkp gmbr je...yg real 2 smgu pas tgkp gmbr ni...
kami tgkap kat dewan banquet...sume klas ade...tp klas kami klas 1st r...coz 5A..huhu..dlm pic ni muke aku dh jd bukan muke aku...(org yg tgkap gmbr 2 mmg jeles ngan aku r)...heheh...

kawan2 kesayangan aku ni..smpai skang still rapat lg especially zana, dena n mimi r..yg lain 2 bese2 je...zana n dena ni lau aku terlebih je salah sorg, sure sorg lg ni jeles...adei...so kene slalu be fair ngan diorg ni...besday zana 9hb, besday dena 10hb... tambah besday diorg berdua jd r besday aku lak..heheh...2 r namenye kawan baik...zana skang kat uniten...ko rg jgn maen2 ..die 2 best student dlm klas die tau..bkn ramai gurl amik electrical eng skang ni..dena lak amik biofizik perubatan..(aku rase r)..huhu...pandai gak r...ni r dua org membe aku yg suke lawan add math ngan aku kat klas...lawan sape siap dulu...hahah...cikgu ayu sayang aku r...heheh

ni dak lelaki klas aku..xde r encem sgt..sume dh pakai make up 2...2 nk ok ckit...hahah...ramai yg dh terbang jauh2..n ade gak r lg yg kat malaysia ni..yg tgh duduk 2 bkn dak klas aku ek..(tibe2 je ade)...huhuh...


korg sure rase diorg ni baikje kn..tgkap gmbr pun ok je...jgn xtau...ni tipu semate2...pura-pura je..hhahaha...gmbr yg kat bwh ni baru btol/...heheh...korg jgn marah ek...aku juz rindu kat korg je..


ha..ni r perangai diorg sebenar..td 2 saje xnk tunjuk...masing2 dh ade life masing2..rindu sgt2 nk jumpe tp xde mase lg r...bz ngan physio ni...hope 1 day dpt jumpe diorg sume blik n tgk blik gmbr2 kenangan kami ni...miss u all a lot..

2 comments:

Diana Kacak said...

weh
bila masa aku amik biofizik perubatan?aku amik fizik perubatan laa..tipu la tu
tak aci betul..ko igt je zana amik kos ape..dkt aku ko salah..tak adil betul..tak nk la kwn!!

Ummu Nuha said...

aku pown rindu gaks kat budak2 kelas..terutama ani n has.. sume bdk2 pmpuan dlm gmbr tu baek2 (jgn caye ckp husna) kecuali diana..hehe dia ni nakal sket..haha hope insyaAllah leh gather balik sume orang..