CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 9, 2009

not tadika, not yet the primary skol..hehehe

gambr ni wak2 aku xdpt adik lg..
wak2 aku r anak manje kat umah 2..kakak n mak aku lak suke bli bju utk aku..
yg byknye gaun r...mcm2 gaun diorg bli...
yg paling aku xleh blah, nape abg aku yg duduk,,(sepatutnye gurl r duduk kn???)..
bg can je kat abg aku 2..hehehe
ni kat umah atas..
dlm byk2 ruang kat umah...bahagian umah ni je yg x di renovate lg..umah bawah 2 dh tukar batu...maybe ayah syg kot..kenangan die kecik2... yg kat bawah ni lak..wak2 aku ikut mak jalan2 kat laut..wak2 kami g wat picnic kot..
wak2 ni aku itam ckit..coz asyik maen ngan geng2 abg xkire pg o ptg..hehehe...dulu aku ni gile mandi laut..pantang jumpe r (mak kate lg)..so factors yg wat aku itam gak r...hehehe..
wak2 ni mak dh stat pakai tudung..besa r org dulu2..tayang rmbut..tp yg penting, aku xdpt rambut mak..aku dpt rambut ayah...ramai kate rmbut mak lawa wak2 muda2..huhuhu..
skang tmpat aku pijak 2 dh xde dh..dh roboh...lau ade pn jeti baru wat kat pengkalan ikan...tp batu r..korang xrase r mcm mane rasenye pondok kecik 2 goyang2..scary tau...

to be continue...


0 comments: